Sjuk.

Som rubriken lyder har jag blivit sjuk. Har världens huvudvärk, fryser så jag skakar och snorar. Har väl antagligen feber.. Kände redan imorse när jag vaknade att jag inte var helt 100, men åkte till skolan ändå. Började snora lite på svenskan, sen på matten slog huvudvärken mig och jag började frysa som en tok. Satt både med stängd tröja och jacka, men ändå frös jag. Så åkte hem efter matten. Skulle egentligen ha idrott sen men det kom ju inte ens på tal.
 
Så nu ligger jag här och bara glor på tv. Brukar aldrig titta på tv, förutom när jag är hos alina eller är sjuk. Har egentligen träning ikväll men kan ju inte gå på den. Sista träningen dessutom.. Jaja, vi har iaf match på lördag!
Ska väl plugga lite englska nu ifall jag åker till skolan imorrn. See ya babes!

Kommentarer
Postat av: magdalena tillenius

krya på dig emmy:D

2012-09-27 @ 11:39:31
URL: http://magdalenatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0