Underbara måndag.

Eller inte. Usch vad jag hatar måndagar! Ville verkligen inte kliva upp ur sängen imorse. Men tyvärr så tvingade mor min upp mig ur sängen haha. Idag har jag servering till halv 2, sen så slutar jag. Weeeeeu! Sen ska jag träffa "You-know-who" (right Emilia?). 
 
Kanske kan berätta lite om min helg eftersom jag inte bloggat på ett tag!
I Fredags var jag hemma från skolan, hade lite småfeber och ont i kroppen. Frågade Emilia om jag fick komma på hennes fest ändå och som tur var fick jag det. Slängde ihop en tårta som tack, den var uppskattad. Sen stojade vi till klockan 3 då vi hade ångest över att vi inte somnat. Vi skulle upp tidigt dagen efter. 
På Lördag förmidda hade vi match mot serieledarna Ekeby. Och vet ni vad? VI VANN! Om dom hade vunnit över oss hade de vunnit hela serien men ikke! Dom hade tagit med champagne för att fira men nä-ä. Efter matchen körde vi sälen i lervällingen, såg extemt vacker ut! Efter matchen stack jag till mormor och duschade på två röda för att sedan bege mig till Lindströms för att äta middag med laget. Åt jätte god mat! Sen hade vi två timmars "hål" till bowlingen så då drog Emlilia, Sigge och jag till mormor och käka äppelpaj. Extremt gott. Sedan begav vi oss till bowlingen där jag och Pilar kom 5a. Hade en super rolig dag/kväll. 
 
På söndag tog jag lite sovmorgon innan jag åkte till Alina. Skulle planera inför Halloween men Sofia kom inte. Så istället gick vi till hemköp och köpte glass och bär. Tryckte i mig en hel påse med maränger, magen mådde extremt bra efteråt. Åkte hem sen vid halv 8 och hjälpte mamma med sin nya iPhone. Tekniken hos de äldre allltså haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes i know who haha ;)

2012-10-01 @ 14:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0