Svar till frågestunden.

Nu tänkte jag svara på frågorna som ställts, blev inte så många men det hade jag heller inte räknat med eftersom jag inte alltid uppdaterar så bra. Jag svarar så ärligt på frågorna som jag kan, dock var vissa dåligt formulerade men jag ska försöka så gott jag kan! Medan ni läser igenom svaren kan ni lyssna på den här underbara Ung-Cancer låten. Den heter I Will Lead You Home. 
 
Bästavännen:
vad gillar du mest, Vitlöksbröd eller Cheeseballs? 
Bästa med Avetsa? 
Tycker du om mig? (a) 
Kan du slåss? 
Om du fick vara kille för en dag vad skulle du gör då? 
Skulle du rädda mig om jag blev tagen av the Grudge? :*

Svar: Sjukt svår fråga eftersom jag älskar båda så sjukt mycket. Men jag skulle nog säga vitlöksbröd, funkar i alla lägen!
Det bästa med Avesta är att alla är så sjukt trevliga. När man träffar någon är det liksom inte stelt, utan man kramas och hälsar. Nu är det säkert någon som tycker Avesta är skit, men jämnfört med Sala är det waaaaay mycket bättre.
Klart jag tycker om dig!
Jag tror att jag är en riktig jävel på att slåss haha, min dröm är ju att bli boxare. 
Om jag var kille för en dag skulle jag nog mest sitta fasinerad över att jag har en snopp. Men skulle nog kissa, runka, ha sex, test att bli pungsparkad. Sen ragga som satan på tjejer ;)
Skulle antagligen sitta på din rygg och skrika/gråta som en idiot. Så det är nog du som får rädda mig!
 
Vad är det läskigaste du vart med om? 
Vad är det du ångrar mest i dit liv? 
Om du van en milljon vad skulle du göra? 
Vad tkr du om det parkens zoo har gjort? 
Vilket är det absolut roligaste du varit med om? 
Roligaste platsen du varit på?

Svar: Det måste nog ha varit när jag satt i väntrummet till käkoperationen. Fast jag var mer nervös. Trodde jag skulle dö. Men jag var nog mest rädd att nånting skulle gå fel typ.
Det jag ångrar mest i mitt liv är en sak jag inte tänker dela med mig här. Men jag kan berätta en mindre sak jag ångrat. Det var nog när jag färgade håret brunt eftersom jag började tappa hår extremt mycket då. Men är glad att jag inte är platinablond längre..
Jag skulle öppna ett café/bageri/konditori för en del av pengarna. Skaffa ett ordentligt hus. Men jag skulle främst resa världen runt!
Om vi säger så här, jag tänker aldrig mer gå till Parken Zoo. Dom är stora jävla idioter som bara bryr sig om pengar. Men en sak jag undrar är varför dom sparade på kadaverna från djuren. Varför eldade de inte upp dem så bevisen försvann? 
Det var nog nyår 2011-2012. Hade så sjukt roligt och fick träffa alla mina nuvarande vänner för första gången. Underbara människor!
Roligaste platsen äger rum där jag skrattar, så det är lite här och var. Oftast hemma hos Alina haha..
Nyår 2011-2012.

Mr. S:
Är det någon/några du saknar från din förra klass som du inte har kontakt med? 
Vad heter du i mellannamn? 
Har du hittat en lägenhet efter alla visningar?
 
Svar: Jag saknar väldigt många i min klass, eller rent ut av alla. Vi var ju som en stor familj. Tappat kontakt med ganska många, men några håller jag fortfarande kontakt med!
Förstår inte varför min mor och far inte döpte mig till typ Linnea eller Sofie i mellan namn. Jag heter Els-Mari och är as fult haha. Skäms över det..
Faktiskt så har vi det, ska avslöja lite mer nästa vecka. Men jag kan säga att jag håller i nyckeln på torsdag! :D
Bästa klassen. ♥
 
G:
.Skönaste minnet? Ett inom 2år, och något innan, ;) 
.Vad är din bästa egenskap? 
.När vinner du "Hela Sverige bakar"? 
.Är du skyldig mig en cupcak
 
Svar: Ett minne inom 2 år är nog från min överraskningsfest massa Avesta kompisar höll för mig. Trodde jag skulle på middag med närmaste tjejkompisarna men ack nej. Blev bortförd med ögonbindel och hörselskydd till lokalen där vi skulle vara. Hade så himlans kul den kvällen! 
Min bästa egenskap är nog att jag är väldigt envis. Brukar inte ge mig i första fallet. Eller kanske ibland.. hehe.
Om jag skulle ställa upp i det programmet skulle de andra deltagarna se ut som loosers ;) Nej men det vore super kul att vara med. Kanske inom nåt år?
Vi får ta och baka massor
igen!

ihihi:
har du haft sex? 
singel eller förhållande? 
mys eller ligg? 
ska killen vara vältränad eller lagom kropp?

Svar: Klassiska frågor.. Haha!
Ja jag har haft köttsligt umgänge.
Jag är lite både för att vara singel och ha förhållande. Ibland kan det vara skönt att vara "fri" men just nu vore det mysigt att ha en pojke.
Det är nog lite som frågan innan. Mysigt att mysa och så, men ligga är ju ligga liksom ;)
Jag gillar muskler ALOT. Men killen kan se "lagom" ut som du nämner det. Nånting jag tycker är sjukt snygg är magrutor, nackmuskler och "v:et" killa får under magrutorna. mmmmm yummie!
389482_504647046226295_687610252_n_large
OMNOMNOMNOM
Tumblr_lxi4sfsjoo1r7wd15o1_500_large
Vin Diesel har sjukt snygga nackmuskler tycker jag!

-:
- vad är det värsta någon gjort mot dig? 
- vilket är ditt favoritplagg? 
- om du fick välja, vart skulle du bo?
 
Svar: Sårat mig. Jag kan bli väldigt ledsen i flera månader. Stänger in mig själv och vill inte släppa in någon. Man skulle nog kunna säga att jag blir lite "deprimerad".
Mitt favoritplagg nu skule nog vara men vinröda halsduk från Monki. Den är extremt skön and i just love
it!
Ramona Scarf

aa:
Tycker inte du att du har gått lite för långt nu, på senaste tiden?

Svar: Eftersom jag inte vet samanhanget med den här frågan kan jag inte svara på den. Men du får gärna förklara dig?

Magdalena Tillenius:
VAD GÖR DU PÅ HALLOWEN?:)
när flyttar du in i din lägenhet?:D

Svar: Jag håller i en fest i Avesta med Alina och Sofia. Så antagligen skakar jag rumpa! Haha!
Får nyckeln på torsdag. Berättar mer sen. 
 
 

Det var alla frågor, tror jag i alla fall. Hehe, bra koll. Hoppas jag svarat bra och så! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0