Söndagsångest.

Waaaaaaah det är redan söndag. Varför måste helgen gå så otroligt fort för? Hinner knappt sätta ner rumpan innan man ska up igen och till skolan. Jaja, imorrn är det iaf lite roligt i skolan. (Hahha låter som jag inte tycker om skolan, men det gör jag faktiskt!) Vi ska iaf ha öppen restaurang måndag + tisdag. Det bjuds på soppa, paj, chokladmousse, sallad, bröd, osvosv. Så kom förbi och käka!
 
I fredags åkte vi hem till Michele och lämnade tårtan som jag bakat. Alltid lika kul att ge henne något, för hon uppskattar det så otroligt mycket. Hon blir alltid så glad! Vi fick även se hennes "Harry-Potter-rum". Kan säga att hon är ett äkta Hp-fan! Efter besöket hos världensbästalärare åkte jag vidare till Sätrabrunn för att hjälpa min moster dekorera 85 cupcakes. Var riktigt trevilgt. Fick lära Samuel att spritsa frosting också, tror vi har lite blivande bagare i släkten. 
I lördags åkte mamma och jag upp till Avesta och kollade runt lite. Köpte lite kaffemuggar, dekoreringsböcker, kläder osv. Sedan åkte vi hem och kollade på Pirates of the Caribbean. Blev sedan upplockad av Alina och Kjell för att sedan fara mot Avesta igen. Köpte tacos och låg för det mesta i sängen och skrattade som ett par hyenor. Idag åkte jag hem vid halv 11. Åt lite lunch och plockade sedan med lite porslin. ÅÅÅÅÅH vad jag längtar!!

Nu ska vi kolla klart på filmen, hejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0