Shame on you.

Shame on you, Emmy. Har inte bloggat sen i Fredags, har verkligen inte orkat. (Kul att jag skriver det i varje inlägg, haha..). Men nu tog jag tummen ur röven och blogga lite. För tillfället sitter jag nyduschad och len som en babyrumpa framför tv:n. Väntar på att Tyskland - Sverige matchen ska börja. 
Kan ju ta min helg lite snabbt. I fredags drog jag till Alina och hade myskväll. Vi låg och kollade på Fråga Olle mest hela kvällen samtidigt som vi åt fryst mango. Så. Jävla. Gött. Viktor ringde som vanlig och frågade vart vi var och om vi skulle komma på nån fest. Vanligtvis brukar vi nappa men vi stannade hemma och svulla istället. På lördagen drog vi till Västerås och shoppade. På kvällen kollade vi även på bio, Taken 2 blev det. Riktigt bra film! Tror alla i biosalongen tyckte vi var dryga när vi skrek, skatta och kommenterade haha!
Sen på söndagen träffade jag min kusin, kusinbarn och faster på fm. Åkte hem och åt och spenderade resten av dagen framför datan. 
 
Det är nog i stort sett allt jag gjort i helgen. Juste! På fredag fyller min gamla tyska lärare Michéle år. Emilia och jag ska till Ekeby och gratta henne. Jag ska baka en tårta som ser ut som en bok, inspiration från Harry Potter. Hon älskar ju Snape och Slytherin så hoppas hon gillar den! Emilia har även gjort ett snyggt grattis-kort men Snape på. Kan visa bilder på allt sen, men nu ska jag ägna mig åt fotbollsmatchen. Hejs!

Kommentarer
Postat av: bästavännen

Glöm inte han som nös! ;) <3

Svar: DET VAR JU DET BÄSTA PÅ HELA FILMEN!!! :D <3
emmy larsson

2012-10-16 @ 23:19:12
URL: http://anotherdream.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0