FREDAG!

1348849431688818_animate_large
Typ såhär glad är jag idag!
Är nog motsatsen till Alina idag, hon hade tydligen är väääääldigt dålig morgon. Hade iof jag lite också, hittade inte kläder osv haha. I-landsproblem ;)
Slutar om 1,5 timme, sticker sen till Subway med KRILLÄÄÄ och äter lite. Blir nog snart stammis där eftersom jag är där varje fredag haha! Sen tar jag tåget till Sala för att sedan åka vidare till Avesta. Stannar där hela helgen med min underbara. Hinner nog komma till henne innan hon slutar så kanske fixar nåt fint hemma där eller om jag cyklar och möter henne efter skolan. Har massor inplanerat i helgen, får se vad som händer osv. Får se om jag hinner blogga nånting, antagligen gör jag nog det.
Nu börjar min svenska lektion, puss!

Kommentarer
Postat av: magdalena tillenius

härligt med fredagar!:D

2012-10-08 @ 20:07:52
URL: http://magdalenatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0