Fredaaaaaaaaaaaaaag!

557750_3486711020338_437562471_n_large
Äntligen fredag, wehooo!
Var sjukt kallt imorse, var ca 3 minus. Snart så kommer vinter och snön, och för en gång skull längtar jag! Förutom att tågen kommer bli försenade osv, men men. Idag far jag till min favoritstad Avesta. Tar tåget direkt efter skolan typ så är där till halv 2- 2. Beror på om jag hinner med bussen från Krylbo. Alina och jag ska bara ta det lugnt och mysa. Typ kolla på film, äta, cykla runt, äta mer. Vi får se vad kvällen tar oss!

Kommentarer
Postat av: magdalena tillenius

om du vill så kan ni komma förbi här en vända spela x box eller något annat:)

2012-10-14 @ 17:27:59
URL: http://magdalenatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0