Frädag.

Hade lite ragedag igår, allt gick rent åt sagt åt helvete. Men det kanske ni förstod i inlägget? Haha..
Idag har jag haft en lite bättre dag. Hade för en gång skull roligt på engelskan, men det kanske berodde på att lärarkandidaten hade lektionen istället för eva. Vet inte riktigt vad hon heter, men hon var verkligen bra. Hon är nog inte så illa som jag tror!
Firade att det var lov med att äta Sub med Kristina. Fast det gör ju vi/jag varje fredag så, men men! Har inget inplanerat för ikväll, eller jo kanske. Antingen blir jag bara hemma med mamma och pappa eller så åker jag upp till Avesta. Men i sådana fall blir det senare på kvällen. Nu ska fadre mi och jag laga lite mat. Svarar på frågorna ikväll!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: haha oj! ;) <3

2013-02-12 @ 21:10:20
URL: http://www.mimmipiggthebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0