Du måste va´ badboy.

Inte bloggat på två dagar nu, har inte haft orken haha. Igår hade jag sista serveringslektionen. Vi ettor hade middag själva i restaurangen och jag åt världens godaste panacotta. Värsta orgasmen typ. På kvällen kollade jag och mamma på två lägenheter, grymt fina båda två! Sen köpte vi thai mat och hela vägen satt mor och jag och sa "jag tycker ni iiiiiiinte ska åka till Thailand". Haha!
Idag hade vi teorilektioner. På matten fick vi räkna i mörkret eftersom strömmen gick. På idrotten höll jag på somna när vi spelade badminton, var/är så sjukt trött! Duktig som jag är har jag tagit hem matteboken för att räkna ifatt lite. Ganska lätt matte nu i början men antar att det blir värre sen. Som tur är har vi bara matte i ettan om vi inte vill välja till nån mer kurs i 2an - 3an.
 
Ikväll ska mamma och jag mysa ner oss i soffan med lite frukt och popcorn. Bara ta det lugnt! Antagligen kommer jag somna haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0