"restaurang besöket"

Glömde skriva om restaurang besöket som mina tokiga kompisar hade fixat!
När vi skulle åka iväg till "restaurangen" så fick jag sätta på mig headset, hörselskydd, igen tejpade solglasögon och ett påslakan över huvudet. Sara filmade mig samtidigt och jag började bli misstänksam. Alina drog på världens musik och vi åkte iväg i bilen. Tror vi åkte i ungefär 10 min, hade ingen tidsuppfattning.
När vi kom fram så fick jag gå upp för en lååååååång och knarrig trätrappa. Vid det här laget började jag ana vad som skulle hända. Höll på slå ihjäl mig ett par gånger eftersom jag inte såg trappstegen. När jag kom upp slet alina av mig sakerna och sjuuuukt många människor skrek grattis omkring mig. Jag höll seriöst på att börja gråta, haha. Emotiongirl!
Alla började krama mig och sen körde festen igång! Alina och allihopa hade planerat festen i nästan 2 månader, och jag visste inte ett skvatt!
Kan bara säga att jag älskar er sjukt mycket, och det var den bästa "födelsedagspresenten"! <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1963621/images/2012/pic_203406186.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: aalina!

moahahah, tänk då när du fyller 18 ;):* <3

2012-05-21 @ 00:43:09
URL: http://anotherdream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0