Tankar som virrar i mitt huvud.

Är så jäkla less på skolan just nu. Lärarna lyssnar inte på en, man har hela tiden läxor, prov och inlämningsuppgifter. Man får aldrig ha det lugnt och bara slappa. Tanken att få komma hem och lägga sig i sängen UTAN läxor är ovärdelig. Men det värsta är att man kan inte tänka så eftersom man måste prioritera skolan hela jävla tiden. Visst, jag skulle kunna skita i skolan totalt men det vill jag heller inte. Jag vill fortfarande kunna gå ut med bra betyg, helst bättre än de som jag fick i julas. 

Jag är så himlans trött. Jag går upp kring klockan 6 varje dag och åker buss i ca 50 minuter ENKEL TUR. Sen gå i skolan hela dagen. Bussen hem går inte förns 4 så jag måste alltid vänta mellan 2 timmar till 30 minuter. Sen tar det lika lång tid hem, så jag är inte hemma förns halv 5. Direkt när jag kommer hem är jag så trött att jag håller på somna vid matbordet. Sen är det bara att hugga i läxorna, men har jag ork till det? Nej.
Jag sover även väldigt dåligt, ungefär 5-6 timmar per natt. Det kanske är lite för många (eller mycket), men jag måste ha ungefär 9 timmars sömn för att orka allting jag gör. Jämt och ständigt är jag trött, sur, arg, ledsen, deprimerad osv osv. Jag ORKAR inte mer.

Imorgon är det lov, woho! Men det känns även som att jag inte riktigt kan njuta av det eftersom jag jämt är stressad över läxor och skolan. Det går inte en dag av att jag känner tyngd på axlarna av alla jobbiga saker jag måste hinna göra. Stressen tar kål på mig!

Kommentarer
Postat av: Sw

De ordnar sig ska du se för fan! :D

Tänk vad du kommer njuta när de väl är slut, och allt är bra?! :D

2012-03-29 @ 19:06:16
Postat av: Jennie (a)

Du är duktig, klart du kommer klara det :) <3333

2012-03-29 @ 20:06:04
Postat av: Sampen

Kämpa emmy! håll huvet högt!<3

2012-03-29 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0