Light's gone, day's end.

Jobbat hela dagen till och från pga alla regnskurar. Jobbade väl totalt 3 h under ca 6 h, dock 1 h lunch. Lyssnat på gamla låtar idag, så som Snoop Dogg, 50cent, Akon och massa fler. Läskiga är att man kan texterna till deras äldre låtar. Haha!

Imorgon ska vi eventuellt jobba igen, beroende på vädret osv osv. Sen drar vi upp till Avesta och tar det lugna puckar. Ska dunka musik i gröna faran och bara vara. Sen på Torsdag åker jag upp till Rättvik och sover hos Marcus tills på Söndag. Vet dock inte om jag åker bil upp med Alina och Hannah eller om jag tar tåget. 
 
Nu ska jag unna mig lite popcorn och mysa ner framför lite OS klipp. Haré gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0