Johnny, folk är fan helt galna!

Städat min monster garderob idag, fy tusan vad mycket kläder jag har egentligen! Slänge/gav bort kanske 1/4 av allt men har ändå massor kvar. Testade även ett par jeans jag hade kvar från när jag gick i 6an och jag kunde ha dom! Visserligen såg jag ut som en korv då, men men. Har svårt att hitta byxor som sitter bra på mig. Eftersom jag har en redig rumpa + breda höfter och korta ben brukar det alltid sluta med uppvikta byxor. Haha, och det är så fult ibland.
 
Jaja, shit the same! För tillfället sitter jag och lyssnar sönder "Vafan". Grymmaste, bästaste, skönaste låten ever! Snart ska jag fixa en överrrasking, hoppas hen blir glad! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie (a)

What a fuck ;) <3333

2012-07-14 @ 18:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0