Alla dom murar jag byggt, baby nu rasar dom ner.

Länge sen jag bloggade nu, känner att det inte direkt är prio ett. Även fast jag tycker det är väldigt kul! Har fullt upp med jobb, alina och massa annat.
I veckan har jag hunnit med att jobba och träffat Marcus ett par gånger. Alltid lika mysigt och kul! I helgen har jag lite planerat. Imorrn ska jag och alina eventuellt gå på bio eller sticka ut. På lördag ska jag antingen på bilträff på hälla eller hem till sofia på tjejmiddag. Sen på söndag ska jag på min lillkusins kalas, grabben börjar bli stor!

Nu ska jag knäppa på en film och lyssna på åskan som dundrat hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem Marcus :) ?

Svar: Allt nyfiken va? ;)
emmy larsson

2012-07-28 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0