I am Legend

sov hos alina en extra natt eftersom hon har blivit sjuk. hon ville väl antagligen bli lite exta ompysslad!
vi har degat hela dagen och nu på kvällskvisten har vi kollat på melodifestivalen. DEAD BY APRIL♥
typ orgasm. ååååh! haha

för tillfället sitter jag i soffan med en sovandes alina i soffan. syns att hon har hög feber nu, tycker så synd om henne! men något som är läskigt är att man ser hennes puls på halsen. alltså det bultar äckligt mycket, syns as tydligt..! påminner om när en smittad kvinna i I am Legend ligger på en bänk och man ser hjärtslagen as tydligt. 
alltså jag "freakar" out snart, eller jag gör det redan. haha! SUPER LÄSKIGT. 

flummigt inlägg, kan sammanfatta min helg när jag kommer hem imorrn. puss


hittade två väldigt fagra bilder på mig från i somras/höstas på alinas dator. BLOND♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0