Oh Susie we were ment to be.

80- och 90-talskväll med mor min. Sjungit som dårar i köket! Tur att vi bor mitt ute i skogen, haha.

Har iaf nyss precis exakt nu faktiskt skrivit klart min svenska uppsatts. Så nu återstår bara budget uppgiften, hk läxa, tyska manus + inspelning, i- och u-lands arbete kvar. Säkert glömt något men det brukar jag komma på i sista minuten, as usual. 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa 9gag, tycker jag förtjänat det! Imorrn sticker jag till min älskling efter skolan, så får se hur det blir med updaten. Slänger väl in något Elof och Leif inlägg. Puss!


Kommentarer
Postat av: Alina :)

jag saknar dig verkligen såhäääääääääääääääääääääääär mycket! :( <3<3<3<3<3<3

2012-04-26 @ 22:51:48
URL: http://ahaalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0