ruuuuuuuubrik

hatar att vi ska ha idrott ute idag, i regnet, där det blåser, och är kallt. alltså fu my life

iaf, igår var jag på ansiktsbehandling på Lindas Beautycenter och det var b-e-a-utiful! fick bli skrubbad och insmord i ansiktet. sen vaxade hon mina ögonbryn också. när hon sa det tänka jag holy carp, det här kommer göra ont, men det gjorde det faktiskt inte så ont. blev jätte nöjd iaf och känner mig som en ny kvinna, haha! ska beställa nya tid där och vaxa igen men det blir nog ett tag sen. kanske passa på att vaxa benen? dunnoooooo

känner att det här inlägget blev lite knas, men wuutwut ever. ikväll är det match och innan det ska jag hem till emilia och äta underbara pannkakor <333333333 muums

HIHIHIHIHIHI BUUUUUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0