lördagkväll

sitter i min säng och är grymt kissnödig om någon vill veta.
idag har jag för det mesta dömt matcher på en cup i möklinta, så nu har jag lite små ont i benen eftersom jag struntade i att tejpa/smörja benen. fick iaf 500kr i fickan, och det sitter ju inte fel!
igår efter skolan åkte mamma och jag till västerås och shoppade. slänger snart upp ett inlägg på vad! hittade ganska mycket fast inte efter det jag letade mest av (ett par speciella leggings).

update: imorrn ska jag spela med Norrbys damer mot Skiljebo. är grymt nervös men även taggad!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lycka till!

Och snygga kläder du köpt! :)

Puss ;* <33333

2011-09-18 @ 09:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0