jag har det bra, sjukt bra

haft världens bästa helg på väääldigt länge!
har hunnit varit i två landskap, haha nu var jag rolig.

i fredags åkte jag tåg i förstaklass till krylbo där alina och hanna stod och väntade på mig. höll i mig för glatta livet påväg hem till dom eftersom det var alina som övningskörde. gulp? vi cyklade ner på stan sen och gick i leksaksaffären och busa. köpte chips, dricka och godis på coop sen hem och sen ösa lite. blev lite snurrigt ett tag där. hade sjukt kul iaf, länge sen jag skrattade så mycket! alina däckade vid 12 så jag låste dörren, pussa sidson godnatt och gick och la mig också.
sen hämtade mamma mig dagen efter vid typ 12. vi drog ner på stan och köte kostymbyxor till mig + ett par skitsnygga kängor. inlove

sen på kvällen bar det av till ching-chong anders för att spendera en skräckiskväll med några busar. skrek redan efter 20 sekunder på första filmen. en hare blev överkörd, haha. kaninälskaren vare här! sen massa dansande, skrattande och bus. sen blev jag även utelåst i 3 sekunder ute på altanen. dog lite smått då
har haft superduper kul!

NU SKA JAG DUSCHA OCH SNART SLÄNGER JAG UPP ETT INLÄGG MED BILDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0