Vila i frid Casper ♥

Du har varit världens underbaraste kanin, och det är du fortfarande. Jag hoppas du har det bra där uppe bland alla morötter och det evigt gröna gräset.
Jag är glad att jag var med dig och höll i dig när du somnade in. Du skrämde mig, men jag vet att du har det bättre nu. Tuff saknar dig redan, han försökte väcka di...g när du somnat men du ville inte. Jag tror han också är rädd.
Vi har haft dig sen du föddes. Du var bara ett litet rosa skrutt som krälade runt. Jag kommer ihåg när vi släppte in dig i utegården och du sprang och gjorde krumsprång hela tiden. Du var så glad. Vi har både haft bra och dåliga stunder. Jag minns när jag skulle sätta på dig sele och koppel för första gången. Du fastnade med kopplet i hundkojan och du sprattlade, och jag fick panik och började gråta. Men vi löste det. Jag minns även alla gånger du har busat och rymt. Vi fick springa efter dig och pappa fick locka dig med alla morötter i hela världen. Till slut kom du för du tröttnade på att springa runt när inte Tuff kom.
Tårarna rinner ner för mina kinder när jag skriver det här, men jag vet att du har det bra nu. Vi saknar dig, oerhört mycket. Du blev bara 3 år och 4 dagar.
Jag älskar dig Casper, vi ses i Nagijala ♥







Jag går till din viloplats varje dag och pratar med dig. Jag byter blommor och tänker på dig. Det är jobbigast att gå till buren och se att du inte är där. Det är jobbigt att se Tuff så ensam. Jag saknar dig vännen min. Ha det bra där uppe. Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så fint skrivet!

Han har det bra nu.

R.I.P <3

2011-05-03 @ 11:22:11
URL: http://lungtbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0