trög helg

eftersom jag inte hann blogga igår innan jag gick och lade mig så skriver jag upp de här två dagarna i ett inlägg!

fredag: gick i skolan som vanligt. idrotten var inställd som vanligt så vi slutade 11:40(!) så jag, marcus, anders och joel gick och åt på sakon thai, det var riktigt gott! sen efter skolan åkte jag till sätrabrunn med mamma och mormor för att fira min kusin jesper som fyllde 7 år. han fick ett xbox 360 + två spel. bortskämmda unge! när jag var 7år fick jag typ ritblock? haha
sen drog jag in till stan för att vara lite med viccan innan vi skulle gå på föreställningen där emilia var med i. vi åt grillat och semlor, SNACKA OM GOTT! sen tog vi lite random bilder, kolla på victorias bilder på fb.
när jag kom hem efter föreställningnen så gick jag och lade mig direkt för jag var jätte trött.

lördag (idag): gick upp 7 eftersom jag skulle vara på norrbyliden där dommarkusen var. kursen varade mellan 9:00 - 15:00. som tur var så fick vi fika två gånger och lunch. på förmiddagen var det jätte spännande och så men sen efter lunch kunde jag knappt hålla ögonen öppna, jag var så himlans trött!
vi fick iaf veta hur man dömmer fotboll, så nu kommer jag kunna dömma matcher. jag kommer börja med 5-manna.
vi fick våran utrustning också som bestod av:
- en visselpipa
- ett gult och ett rött kort
- regelboken 2011
- dommar t-shirt

ikväll ska jag kolla på melodifestivalen med mamma och bara mysa eftersom min pojkvänn inte orkade med mig. vi skulle egentligen ha gått ut på midda + bio men det blev inte av. så det blir hemma kväll istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika bortskämd som du är Emmy ; )

2011-03-14 @ 12:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0