The Lion King


stryk det där i några föregående inlägg att jag vill till Italien, nu vill jag till Afrika istället!
jag vill åka på safari och se massa lejon och andra Afrikanska djur, att de hur de lever. om jag någon gång åker dit ska jag ha ett headset på mig och lyssna på Circle Of Life. får bilder i huvudet hur det ser ut. att få åka i solnedgången och se naturen. åh, ge mig en flygbiljett nu!
jag började lyssna på massa lejonkungen låtar igår och nu har jag blivit besatt. konstigt nog så blir jag tårögd när jag lyssnar på låtarna. antar att det är för att de är så himla vackra.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Min faster var där för en månad sen, helt underbart tyckte hon.

Skit coola bilder tog hon !:) <3

2011-03-22 @ 10:28:58
URL: http://lungtbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0