the last day

sista dagen på lovet nu då, känns inge kul. vill kunna sova till 12 varje dag :(
nu kommer jag bli tvungen att gå upp 6, fysatan säger jag bara!

jag hade iaf jätte kul igår med alina och saga. vi måste göra om det tjejor. i sommar, då jäklar säger jag bara!
men vi tittade på film, kollade på melodifestivalen och åt familjepizza (tjockisar). sen tyckte jag deras fiskar var extemt intressanta så jag satt och glodde på dom medan saga och alina ringde heta linjen. jag fick t.om mata fiskarna!! f1 stolt

ikväll är det träning kl 19:30 - 21:00. hur orkar man? ÖÖÖÖÖÖÖÖÖH
ska kanske sova hos eddieboooy efter det, men har inte riktigt bestämmt mig än. :)

Kommentarer
Postat av: Martinhilde

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-11-15 @ 05:20:32
URL: http://martinhilde.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0