stekt fläsk är ju susen!

fick det hemma hos emilia idag, yummie!
vi hade iaf skitkul, eller iaf jag. jag vet ju inte hur hon tyckte det var men så som jag fattade så hade hon också kul. vi kollade på spongebob squarepants the movie, kollade i gamla skolkataloger, kollade på filmer från när hon var liten och snackade skit om folk. skapligt kul var det :)

kan sammanfatta min tisdag med att jag varit superglad till supersur och irriterad.
på hemkunskapen jobbade jag, marcus och sara tillsammans. vi gjorde kyckling och hasselbackspotatis. sen prövade vi även att göra egen beasås och det gick åt helvete. ska man ens ha i vitvinsvinäger liksom??
eww.

nu ska jag kolla på the dogwisper och sen kanske sova?
imorrn är det sovmorgon och träning. WIIII! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0