she was covered in lether and gold

ikväll ska jag, saga, jennie, alina och kanske sarah bowla!
det är ingen vanlig bowling utan någon slags disco-bowling. så det blir väl mycket färger och så. då kanske min outfit passar till det? ska ha min usa/kermit t-shirt och ett par svarta jeans.
innan vi bowlar ska vi äta pizza men eftersom jag gjorde det igår så ska jag ta en sallad. nyttig cheey

efter allt bowlande och ätande ska jag sova hos min älskling. funderar på om jag ska ta med mig min ny inköpta morgonrock i siden? äsch, kommer ändå sitta i en stor t-shirt och äta godis. as usual!
nu tar jag och avrundar detta inlägg. känner att det börjar bli konstigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0