ös

hade skit kul igår kväll/natt. jag har skrattat så jag nästan kissat på mig, bokstavligen.
det roligaste var nog när vi kollade på existenz och såg världens mega spindel. alina (som är rädd för spindlar) skrek rakt ut och sprang iväg. jag tyckte först att det bara var äckligt men när alina skrek så trodde jag typ att den hoppade ut ur skärmen så jag skrek AS högt. haha, så jävla kul. kan inte sluta skratta åt det!
sen idag vid 1 så hämtade mamma mig och vi åkte in till mormor och firade hennes 71års-dag. eller firade och firade, vi skruvade ihop en hylla och åt bullar. men det är ju också mysigt?

efter det skulle jag ha sovit hos eddie men han orkade inte. hade verkligen sett fram emot att sova bredvid honom, det är ca 3 veckor sen nu. saknar honom as mycket :(
så mamma och jag åkte ner på stan och köpte presenter till min brors flickvän som fyller 18 år på torsdag, grattis!
sen åkte vi till ica och köpte godis och ........ CHICKEN LITTLE!!
och jag kollade flera gånger så att det var rätt, så nu borde det ju vara rätt. annars jääääv..!

nu ska jag kolla på tågbiljetter tills på fredag. mamma och jag ska troligtvis åka till stockholm och shoppa. :)

Kommentarer
Postat av: Alina

hahah! mn den spindeln hade ju jätte många små och äckliga spindelbäbisar och dom är gryyymt snabba! usch!! hahah ;) fan va kul det var i alla fall :d <3

2011-03-01 @ 19:33:59
URL: http://ahaalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0