no picture

because i look like crap.

gick skit bra idag på ridningen idag! :D
taizonbebis lyssnade jätte bra (bortsätt från skänkelvikningarna då han fick för bråttom in i galoppen) och böjde sig bra. sen fick jag till några riktigt bra övergångar från halt till galopp och från galopp till skritt. på slutet fick vi trava/skritta av dom valfritt och då teastade jag hur liten volt han kunde trava på. så jag travade runt en vanlig kona i vänster varv och han böjde och travade mjukt. fia berömde mycket och det blir man glad över! sen kom ebba och berömde min sits (får alltid höra det), och det är ju också kul. har alltid haft bra sits ända sen jag började rida, och det är ju bra. :)

imorrn är det mycket på schemat!
först är det ju skolan as usually, sen till sätrabrunn och fira min kusin jesper som fyller hela 7 år! tiden går så fort, snart är man väl 78 år och kan inte torka sig själv i ändan. usch vad hemskt..
sen efter jag varit i sätra så ska jag in till sala och kolla på när emilia spelar sin teater. jag kommer gå med viccan och signe. om det var imorrn  sigge skulle gå.

nej, klockan är mycket och jag är lite trött. så jag kanske ska gå och lägga mig i tid för en gång skull!
godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0