no internet, no life

farfar har dragit ur internetet så jag har ingen uppkoppling. så uppdateringen blir väl som den blir då eftersom jag då måste sitta vid den gemensama tegelstensdatan. "woho.."

imorrn är det match och jag är skapligt taggad, vill ut åp plan och kick some ass. ha-ha
fast nu är det ju så att jag suger, så det blir väl jag som blir kickad på mitt ass!
nu ska jag skriva några uppsattser.
puss


JUSTE!!!
skulle vi ta med datorerna till matchen eller ska jag sitta vid tegelstensdatan och skriva?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi skriver väl på matchen så vi får det gjort?

2011-03-26 @ 16:42:34
Postat av: Jennie

Lycka till :) <3

2011-03-26 @ 21:02:30
URL: http://lungtbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0