it's finally spring!


termometern stog på 14 grader varmt när jag åkte hem med bussen idag.
härligt eller what?

jag, victoria, signe och emilia firade att våren kommit med mjukglass. snacka om att det smakade mumms!
vi pratade lite hit och dit om allt och allting. och vi kom fram till att vi ska göra en lista på vad vi 4:a ska göra innan vi dör. eller rättare sagt när sommaren kommer. vi ska cykla från kumla till ransta och äta pizza, fiska, bo i min familjs stuga vid en sjö. sen kom jag på förslaget med att åka till italien men den drömmen får jag nog fortsätta sukta efter.

nu ska jag ta och titta på lite film, sen ska jag vara duktig och plugga lite matematik! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0