I väntan på något roligare


                                 ph; bild från i höstas. blondeee

sitter på en bank i ljushallen bredvid jesper my classmate!
vi (+ joel) väntar på att fotbollen som ekeby har ska börja. efter fotbollen ska jag nog sticka ner till gallerian och köpa presenter till emilia och victoria. sen kommer mamma och då äter vi och sen vidare till sorf där jag ska rida ikväll. jag ska ha mirte, och jag tror vi har hoppning på schemat. får väl se hår det går, är ju inte direkt världsbäst på det. jag föredrar ju dressyr!

den här dagen har bara varit seg och jobbigt. jag kom hem halv 11 igår och somnade väl runt halv 12. sen upp klockan 6 på morgonen, och då mår man ju prima!
åh, ikväll ska jag sova ut. punkt slut
hahahahhaha, de rimma
nu avrundar jag
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0