hemma från stockholm

kom hem för en timme sen ungefär. har haft jätte kul. älskar att springa runt i affärer med mamma, inte bara för att hon betalar det besta utan för att hon kan säga vad som helst. tex om jag provar ett par byxor som kanske är för små så kan hon säga "du ser ut som en uppstoppad krov". jag blir ju inte ledsen över det, det är ju bara bra att hon säger som det är.
jag har säkert handlat för nästan 2000kr idag. he-he, oops..
och då har jag en bikiniöverdel kvar att köpa. kanske köper den imorrn efter träningen?


kermit usa t-shirt, 149kr / h&m
the beatles t-shirt, 149kr / h&m
svart hoodtröja, 249kr / h&m
bikini underdel, 99kr / h&m
svart&marinblått linne, 99kr/st / gina tricot
blommigt linne, 129kr / cubus
marinblå jeans, 199kr / cubus
ljusa jeans, 199kr / cubus
kozz-hörlurar, 279kr / claes ohlson 

igår sov älskling hos mig, eller sov och sov. vi trängdes i min 90cm breda säng som står i mitt 80 gradiga rum. går inte att andas, usch.
sover nog hos honom imorrn, så mysigt att jävlas med honom. haha

nu avrundar jag nog här, börjar bli flummsig och trött.


Kommentarer
Postat av: emilia

hörruuuu nu har du köpt en lika t-shirt som jag har beställt! ;(((((

2011-03-05 @ 09:14:52
URL: http://erydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0