Fredag


schteeek emmy + awesome vic's peacebre fingrar

så überduper skönt med fredag!!
har laddat på med chips, dipp och skruvar. plus hallonsoda. sååååå gott :D

idag har det varit en dålig dag, igen. allt sög och ba usch. nej, fysatan vad jag har varit sur och gnällig.
jag undrar verkligen hur mina classmates orkar med mig? :(
imorgon är det underbar träning, sen på söndag är det match i köping mot forsby. är super taggad! har längtat som bara den efter att spela match, så nu ska jag visa vad jag går för!

Kommentarer
Postat av: amanda nordström

Sv: klart vi skulle känna igen dig haha!:D brolle var på sitt värsta humör och gick inte direkt fint, men tack! :D

2011-03-25 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0