tyng rubrik

victoria, nu har du gjort så jag fått justin bävers BABY BABY BABY OOOOOH på hjärnan. jobbigt läge, kommer gå runt och sjunga på den imorrn under träningen

vaknade imorse (klockan tolv) av att jag var kallsvettig och att det gjorde ont i benen. eddie snarkade och höll på så jag klev ur sängen för att dricka lite saft som stod på bordet och då höll jag på att ramla ihop. det snurrade till i skallen så jag började må illa, så jag gick och la mig igen men kunde inte somna om. halv 3 vaknade eddie och då berättade jag allt och han frågade om det var hans fel. jag ba woot? jag antog att jag hade lågt blodsocker så vi gick upp och åt "frukost". jag åt två tallrikar fil/flingor + en macka. skapligt hungrig cheeeeey.

nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på viccans spotify lista, ska snart kolla på ett avsnitt sex and the city. sen raka vägen ner i sängen, är ju träning imorrn!
men ha det så trevligt, puss!

Kommentarer
Postat av: victoria

HÄR KLAGAR VI PÅ MIG JA!?

<3

2011-01-08 @ 00:19:46
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0