tjejkväll!

hade grymt roligt igår med emilia, signe och victoria!
jag skrattade konstant, länge sen liksom. när victoria och jag kom så tog vi ett "you're on candycamera-kort" på signe. sen åt vi lite tacos och mobbade varandra. sen efter det blev det skräckis, fast så himla läskig var den faktiskt inte!! den hette 28 dagar senare och handlade om något virus som infekterat alla människor i england. det äckligaste på filmen var när en kille fick ögonen utpetade :s eeeuuuw!
sen åkte jag och victoria hem vid 11 och jag somnade i bilen! lyckat liksom.. mamma ba "du får inte somna för då gör jag det också!!!" haha..
jag hade iaf skiiiiiiiiiiit kul igår. love you my little sweeties
nu ska jag och mamma åka in till stan och hämta upp pappa som kommit hem från ryssland. yaaaaay!

(bilder från kvällen finns på victorias blogg&fb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0