sprängt huvud

har skit ont i huvudet nu, håller på döööööö.
så nu går jag ner och tar ipren!



natten spenderades hemma hos eddie, vi pratade ganska mycket. mest om gamla minnen och så. sen sov vi till typ halv 11, åt frukost blalblablablaaaa. sen kom mamma och hämtade mig för jag skulle på dressyrkurs på sorf.
jag red taizon, det gick ganska bra. han var lite stark och så och jag kände mig ganska borta i huvudet så kunde inte riktigt konsentrera mig. men efter kursen fick vi rida hästarna i ca 20 minuter till och då passade jag på att galoppera ganska mycket. bara älskar't! sen travade jag mycket kort trav också, känner att min sitts börjar bli något bättre. sen på slutet så lät jag honom trava på lång tygel och jag höll bara i med ena handen. kände mig som värsta cowboyen! eller säger man cowgirl? kotjej.. haha
taizon var ganska svettig efter passet så jag var nöjd.

nu ska jag inte tråka sönder er längre.
chiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0