söndagsångest.

känner att jag har söndagsångest nu, även fast det är rolig prao imorrn!
har ont i huvudet, är ständigt hungrig och trött som satan. och sen är jag skapligt nervös också. känns lite halv läskigt att träffa helt främmande människor. om ni inte visste det så är jag faktiskt väldigt blyg. alltså jag är inte det mot dom människor som jag känner, men jag brukar säga fel, prata fort, skratta när det är olämpligt när jag träffar nya människor. om jag säger nåt fel eller så, så brukar jag "bestraffa" mig i mina egna tankar, jag liksom skäller på mig själv. haha, knäppt va?
jag tror jag ska ta och packa ner allt tills imorrn. jag ska ha med mig:
- svarta tygskor
- svarta byxor (leggings)
- svart eller vitt linne
sen ska jag ha uppsatt hår och inget nagellack!

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Vart ska du praoa? :D

2011-01-30 @ 20:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0