sex and the fucking city

idag har jag varit med felicia, riktigt kul! vi hade planderat att vi skulle åka pulka men sen kom jag på att alla våra pulkor är sönder + det började bli mörkt. så vi kollade först på djävulen bär prada, sen bakade vi kladdkaka, sen kollad vi på några sex and the city avsnitt. närmare sagt 3. och efter det kollade vi på sex and the city 2. nörd jag vet, men sån är jag! till kvällsmat hade mamma gjort janssons frestelser (stavning?) men felicia gillade inte det så vi kokade nudlar och åt. muuuuuuuums!
och juste, vi var och kollade på mitt stall också. har inte varit upp där på ett tag så det var kul att komma upp dit. det hade kommit upp nya fönster som inte var helt sönderslagna typ, haha. låter som man slåss där inne, men det gör vi inte!

imorrn kommer älskling till mig! very funny, but i have a bunny. åååh, malung!! ♥♥♥
kommer ihåg när vi badade i den där polen och vi bytte om flera stycken i ett omklädningsbås. gamla goda tider det..
tillbaka till ämnet eddie!
jag har ingen aning när han kommer, roligast vore om han kunde komma och väcka mig. men det kommer ju inte att hända. jag sa åt han att han måste ta med sig godis/chips/annat skit eller B&J ifall han skulle komma till mig. SÅ BÄST FÖR DIG ATT DU TAR MED DET EDDIE, annars jäääääv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0