nyduschad tjej

har nyss duschar, eller för typ en halvtimme sen men what ever. tränade ju nu ikväll, snacka om svårt! blev så himla frustrerad hela tiden eftersom det inte gick nå bra för mig. inte så konstigt eftersom jag inte har någon bra bollteknik alls. haha...
imorrn är det idrott, hoppas för sjutton gubbar att det är robert. för om det är maria vi har så kommer jag vara mer negativ än vanligtvis. haha-ha-haaa. sen på kvällen så såg jag att det var zumba i möklintagården, ska kanske dit och testa på om jag har lust. alla säger att det är kul och så, så varför inte? det kostar bara 20kr per gång och det är ju inte direkt mycket?
nej, nu ska jag äta en apelsin eller nudla.
buhbyyyeee :D

btw, det tjuter fortfarande i mitt öra viccis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0