i'm stupid, i'm staying

nyss duschat, fräääshht sörrni!
har även nyss skrivit klart ett sakna dig mail till emilia, och lite glosor! hoppas hon fattar och så, hehe
idag har det inte hänt så mycket. på morgonen vaknade jag bredvid älskling som inte kunde prata, eller jo. men han lät som en tjej. så jag tröck (vet att det heter tryckte men jag är ju tydligen från dalarna enligt signe?) i honom te och alvedon. sen skjusade arvid hem honom till sig och mig till skolan.
vi lagade kyckling/räk wok på hk:n som sagt. jag jobbade med viccis, cool cheey de! sen så hände inte så mycket mer. efter skolan så gick jag och jennie till h&m där jag köpte strumpor + en tröja. blev exakt 100kr, hur coolt är inte det liksom? haha
jennie köpte massa miranda kläder till sommaren, bla badtrosor. SÅ SÖTA
nej, nu måste jag plugga.
undrar om godispåsen är kvar nere? mamma sitter vid tv:n uppe...


come back to the dark side emilia..

Kommentarer
Postat av: Jennie

BadTrosorna är typ lagom nu, så dom kommer va små till i sommar :( <3

2011-01-19 @ 16:22:03
URL: http://lungtbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0