ännu en sjuk dag

är sjuk idag också, det har blivit mycket värrre. jag svettas, fryser, har tappat rösten (kan prata lite), hostar och snorar!
så imorrn blir det ingen träning för mig eftersom jag inte orkar nånting. jag dricker saft och jucie och ska försöka trycka i mig en apelsin eller nåt sånt. jag får svimmningsanfall väldigt ofta, fast det börjar bli lite mindre nu!
nu ska jag fortsätta kolla på sex and the city eftersom jag inte kan göra så mycket mer!

igår så red ju jag, det var ganska dumt eftersom jag blev ansträngd och mer sjuk. men kul som satan var det!
jag hade min bebis taizon, fast jag ska döpa om han till bajson eftersom han alltid får för sig att bajsa mitt i stallgången. han var iaf pigg, som vanligt liksom? i början var han AS DUKTIG! han böjde sig fint och lyssnade bra på mig. fast sen när vi skulle trava över ett par bommar så snubblade han så vi nästan gick omkull. han landade på knäna och jag låg på hans hals. haha, vacker syn. sen så skulle vi galoppera över 3 galoppbommar, och han blev väldigt, väldigt pigg. han skrek och hoppade upp och ner och jag tror han bockade en gång, fast jag vet inte.. så jag skippade att galoppera över bommarna med honom så jag körde på sidan ist i kort galopp så han fick lite annat att tänkta på! sen åkte jag hem och sov.
och nu är jag här! men ska kolla vidare nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0