läääänge sen

känns dom det är dags att ta tag i min blogg lite, inte skrivit på 100000 år typ. kommer inte blogga varje dag då men när jag har lust och så.

imorrn sticker mor, far och jag till västerås och inhandlar de sista julklapparna. jag ska även kolla på nyårsklänning och skor. emmy + högklackat = haters gonna hate.
DÄR FICK JAG TILL DEN HÄHÄ
nu ska jag hopppa ner i duschen och sjunga lite, stinker hest. red taizon i jockeyläder, skapligt soft liksom. nådde inte ens ner över sadeln! haha, som tur red alla med korta läder.

man blir jävligt het i killars kepsar, eller vad sägs? HEHEHHE

sen en liten sak, är det bara vi som inte pyntat granen än? busigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0