Tisdagkväll

Det gick sisådär att rida idag på Brolle. Han var väääldigt envis av sig och det var inte så lätt att få honom att gå fram. Men på slutet i galoppen så gick det ganska så bra och han lyssnade. Jag ska kanske dit och rida på fredag också om jag har skjus. Brolle var i alla fall jätte mysig. Tror jag aldrig sätt en häst som stått stilla sådär, eller jo det har jag. Men han stog väldigt stilla. :)
Nu ska jag kolla lite på tv eller film och sen sova. Imorrn ska jag till västerås med Farmor, Johanna, Terese och Sandra för att äta på kinarestaurang och shoppa. Får hoppas att jag hittar något bra, känns som jag inte har nå kläder alls i garderoben. Ändå så är den knökfull..


dålig mobilkamera, men såhär ser min garderob ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0