T-orsdag

långdag idag i skolan, riktigt segt, hände inte så mycket där förutom nåniting med spya och nackspärr på lunchen. efter skolan gick jag och eddie och satte oss på en mur och schtekte. sen drog jag och köpte en french hotdog och gluffsade i mig. det är nog bland det bästa jag vet!
korven tog slut och mamma skjusade mig till sorf där jag red bebis. för en gång skull red vi ute i stora paddocken och han var sådär lagom idag. han var lite seg, men ändå pigg. han var ganska pigg men ändå seg. ja, han var sådär mellan-aktig. han fick bara damp en gång.

nu måste jag ta mig i kragen och plugga asset av mig för imorrn har jag tyska prov. och jag har inte pluggat någonting.
shitshitshit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0