skavsår är det bästa jag vet..

..eller inte

mina fötter är helt sönder och jag har myggbett över hela mig stjärt, riktigt charmigt.
jag hade iaf jätte kul idag på kursen, fick lära mig massor om barn/ungdomar och hur det är att vara ledare. nu förstår jag att det kan vara jobbigt för våra tränare. vi hade teori/fika/praktik/teori/lunch/praktik/teori/fika/teori. vi började klockan halv 9 och slutade halv 7. och halv åtta hade vi träning med vårat lag. så idag har jag tränat totalt 5,5 timmar. är helt slut i kroppen nu, så jag ska ta och kolla på film. sen ska jag sova!
imorrn ska jag nog till alina på dagen och sen kanske min kära pojkvän gör mig sällskap på kvällen. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0