prutt är här


just nu känner jag såhär med matten. hatar jäkla 3x+5y - (x - y)
ÅH

ridningen gick väldigt bra idag. taizon lyssnade bra på skänkeln osv men var lite pigg efter en tjej ramlat av. han hoppade runt och skrek lite men så brukar det ju vara. satt bara lugnt ner och jobbade hon extra mycket i galoppen. efterås var både han och jag riktitg trötta, och svettiga! haha, blöta små grisar.
nu är eddie här och vi ska äta kakor. happy time, ohyeah!

imorrn kväll/natt sover jag hos alina uppe i krylbo. vi ska åka moppe upp dit och sen ska hon pierca sig i naveln. jag kommer väl agera "håll-i-handen-tjejen. sen ska vi käka pizza och softa resten av kvällen. men nu ska jag äta kakor, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0