mycket pack, mycket cash

har packat tusentals kassar idag på ica, snacka om jobbigt! min rygg/ben/hälar/knän/armar är helt förstörda. fast det är värt om man får 104 kr i dricks tycker jag :D
sen så red jag på bull klockan 17:40. det gick sisådär, jag kände mig trött och lite "småborta" så ibland blev det för mycket fart emot hindren. men han hoppade jätte fint annars! efter lektionen gick jag och myste med min bebis. stod och kramade honom lääääänge och det kändes som jag fick kramar tillbaka.

imorgon åker mamma och pappa till london och blir borta ända tills på måndag. kommer kännas lite små tomt, men som tur kommer min prutt hem till mig!
nu ska jag ta och sätta på någon film och mumsa i mig resten av alla popcorn som jag har poppat. puss!

skriver ett inlägg imorgon om kläderna jag köpte igår i västerås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0