ching chong

har ätit thaimat från sakon thai för ett tag sen, gooooooooooooott

skolan knallade på idag som vanligt, fast jag var nog lika sur och bitchig som vanligt. hade tänkt att jag skulle ta upp matte boken och jobba lite i den, men som vanligt så fastnar jag vid datan. men den här gången har jag en liten anledning också. eddies mamma och kristian ska gifta sig i sommar och jag hörde en fågel viska i mitt öra att de ville ha någon som kunde sjunga eller spela på bröllopet. jag har ju gitarr så jag skulle kunna kompa, fast jag är ju inte världbäst på det, men ändå? visst, jag kan sjunga också men jag har ganska dåligt självförtroende så vet inte om jag skulle våga. jag har ju sjungit med jennie på åkra för 6:orna förra året men det var länge sen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Dom sa att vi var duktiga iaf, men dom kanske ljuger för vi såg så läskiga ut :o xd Men du sjunger och spelar fint så du vet! :) <3

2011-04-13 @ 08:16:43
URL: http://lungtbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0