awesome!

hade helt awesome hemma hos alina igår och idag. tror jag inte skrattat så mycket på ett jäkligt bra tag. det roligaste var nog den pruttade delfinen och den där cp gubben som ringde och skrek. haha! :D
sen när vi skulle cykla i krylbo skulle vi upp på en bro och cykla över järnvägen. jag kom väl ungefär upp halvvägs med min cykel och sen fick jag panik och typ tappade cykeln. haha, alina kom till undsätting.
älskar dig din handikappade prutt-fia! ♥

ikväll ska jag bara chilla hemma och ladda upp för morgondagen då jag ska spela fotbollsmatch med u-laget mot heby. tror inte matchen började förns 7 men aa. ska hopppa ner i duschen nu, är bara lite lagom snuskig. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0