skola imorrn...

då börjar det igen imorrn då. kulkul, nja. kul att träffa kompisarna iaf!
förlåt att jag inte skrivit något men det trådlösa internetet har inte funkat på min dator, så har snott farfars uppkoppling, hell yeah! haha

aja, i fredags var jag med lina efter skolan. fyfan vad kul vi hade. vi gick först och fikade, sen gick vi runt och sega i affärer, slutade med att vi köpte rosa nagellack. haha. sen så köpte vi glass, lina fick host-attack och jag fick en chock typ. sen drog vi till lekparken, jag skulle åka nån slags skateboard sak och ramlar och håller nästan på att bryta benet. lina började skälla på mig, hahha. sen kom älskling dit också och höll på. han knuffade ner mig från nån snurrsak så jag ramlade åter igen. skit drygt. sen hittade lina och jag en kick-bike som vi åkte runt på, liiiiiite liten. sen drog lina och jag och eddie satt oss utanför hotellet och väntade på pappa som kom typ en timme senare. skit kallt var det också så vi satt på bänken ihopp kurade, mysigt. men som sagt kallt.

sen igår spelade vi match mot forsby, och vi vann med 5-1. skitkul, förutom att jag var helt depp..
sen på kvällen åkte jag till älskling och sov där tills idag. vi gjorde inget speciellt förutom att kolla på en skit rolig film, "dude, were's my car?". så jävla härlig, MÅSTE SES!

jennie kom över för en stund sen för att hjälpa mig med en sak, eddies present vettni. gubben fyller ju hela 15 bast på onsdag, GRATTIS I FÖRSKOTT ÄLSKLING! :DDDDDDDD
aja, nu sitter jag här och dricker juice och äter ostbågar. fett gott. fast det luktar inte direkt gott eftersom smarta jag välte ut typ halva påsen på golvet, bra emmy, bra (y)

nu ska jag sätta på mig pjamas och försöka bli trött. sov för länge idag, men gud så skönt de va.

puss!

i love you sugerboooy ♥ 

Kommentarer
Postat av: linabohlström'

HAAHHAHAAH, smartass. ;) ♥

2010-09-12 @ 12:31:38
URL: http://linabohlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0