since u been gone

har som sagt spelat match idag med krigsmålning i ansiktet. vi vann med 2-0. jag sög, som vanligt. har flera anledningar.
1. jag har sämst kondition
2. kan inte springa, eller jo, fast tröttar ut mig hela tiden
3. jag kan inte skjuta
4. jag spottar på andra

fyfan, och det är inte alla anledningar. aja, nu ska jag torka håret och sen spela sims 3. yaaay. fast jag är avundsjuk på emilia, hon ska titta på harper's island (♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥). måste köpa den boxen!
nej, skriver kanske sen. pusshej!
älsakr dig eddie, många månader nu, och fler blir det ♥

KRYA VICTORIA!

Kommentarer
Postat av: victoria

tack babe! <33

2010-09-26 @ 20:33:30
URL: http://victoriaolivas.blogg.se/
Postat av: emilia

du kan få låna den nån gång ;d<3

2010-09-27 @ 08:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0